Simply Relax
Image default
Auto

energielandschap zal drastisch veranderen.

Hyundai gaat zich nadrukkelijk toeleggen op de ontwikkeling van Vehicle-to-Everything (V2X), een technologische innovatie die hernieuwbare energie en batterij-elektrische voertuigen (BEV) verder integreert in de samenleving.

Door de integratie van BEV’s in het elektriciteitsnet, zal het energielandschap drastisch veranderen. Niet alleen hebben eigenaren van een BEV met V2G-technologie de mogelijkheid actief bij te dragen aan de stabilisatie van hun lokale elektriciteitsnet, ook zal V2G een sterke bijdrage leveren aan een duurzame energievoorziening.

Het elektriciteitsnet verstrekt energie die is opgewekt uit hernieuwbare energiebronnen, zoals zon of wind, rechtstreeks aan gebruikers. Dankzij V2G kan deze duurzame energie worden opgeslagen in BEV’s, om pas weer te worden teruggeleverd aan het elektriciteitsnet wanneer duurzame energie simpelweg niet kan worden opgewekt, bijvoorbeeld ’s nachts, of als er geen wind is, of op piekmomenten.

Ioniq 5

De volledig elektrische IONIQ 5 is adembenemend mooi en verbazingwekkend geavanceerd. De IONIQ 5 is een zogenoemde batterij-elektrische auto of kortweg BEV. Volledig elektrische voertuigen zoals de IONIQ 5 gebruiken geen fossiele brandstoffen.

De iOniq 5 heeft dan  niets te maken met de Hyundai iOniq Electric die er al was. De iOniq 5 is een flinke middenklasser die op het nieuwe platform staat. De IONIQ 5 is geïnspireerd op het futuristische ontwerp van de Concept 45 EV. Zijn opvallende lijnenspel is een eerbetoon aan Hyundai’s designerfgoed. Rond de introductie groeide het aantal Hyundai Ioniq 5 private lease initiatieven snel.

I10

De Hyundai i10 heeft alles in huis om de perfecte stadsauto te zijn. Met de zuinige 1.0 motor verbruikt deze auto weinig brandstof. Hiernaast is hij klein en compact. Toch biedt hij voldoende ruimte voor 4 volwassenen.

Hyundai richt zich met de nieuwe i10 op autorijders die op zoek zijn naar een betaalbare auto met een brandstofmotor. Hyundai bracht de i10 in 2007 op de markt als opvolger van de Hyundai Atos. In 2020 kwam een volledig vernieuwd model op de markt. Het interieur van de nieuwe Hyundai i10 oogt fris en stijlvol. 

De i10 wordt gebouwd in de Hyundai Assan Otomotiv Sanayi fabriek in Izmit, Turkije. Hyundai i10 Private Lease is de voordeligste manier om in een nieuwe Hyundai te rijden.

I20

De eerste Hyundai i20 werd in 2008 gepresenteerd. Hij zit in het Hyundai aanbod precies tussen de Hyundai i10 en i30 in. In 2020 is de i20 vernieuwd. Hij heeft nu een bredere grille met aansluitend de scherp gelijnde koplampen. De i20 is heeft een eigentijds design en van binnen is hij opvallend ruim door de toegenomen breedte en wielbasis. Hiernaast is hij uitgerust met de modernste multimedia en veiligheidssystemen.

Via Hyundai i20 Private Lease is het mogelijk om zorgeloos een moderne auto te rijden die zowel in de stad als op de snelweg goed uit de voeten kan.

KONA

Mercedes krijgt in het elektrische SUV Crossover segment te maken met concurentie van de Hyundai Kona.

De Hyundai Kona is een moderne 5-deurs compacte SUV. Een praktische auto met een stoer uiterlijk die leverbaar is als hybride, elektrisch of met een benzinemotor. Het model combineert de stoere uitstraling van een SUV met de rijkwaliteiten en ruimte van een sportieve sedan. Het interieur is comfortabel en er zijn hoogwaardige materialen gebruikt.

De elektrische versie van de Kona is sinds 2018 verkrijgbaar. Hij combineert een indrukwekkend rijbereik met een populair SUV-design. De KONA Electric met het 64 kWh-batterijpakket heeft een actieradius tot 484 kilometer. Hyundai Kona Private Lease is een van de voordeligste manieren om in een nieuwe Kona te rijden.

Smart Mobility

De naam Hyundai is ontleend aan het Koreaanse woord voor “modern”. Het logo bevat een schuine H. Deze staat niet alleen voor de beginletter van het woord Hyundai, maar symboliseert ook twee mensen die elkaar de hand schudden.

In 1967 start Chung Ju-Yung samen met zijn jongere broer met het produceren van auto’s. Hiervoor wordt een overeenkomst gesloten met het Amerikaanse Ford. In licentie worden Ford-modellen gebouwd voor de Koreaanse markt. De op de Ford Cortina’s en Ford Granada’s gebaseerde auto’s worden onder haar eigen naam verkocht in Korea.

In 1975 begint Hyundai met het produceren van haar eigen Pony. Deze auto wordt gezien als de eerste echte Koreaanse auto. Een groot deel van de technologie was ontleend aan de Mitsubishi Lancer. De Pony werd ontworpen door het ontwerpbureau ItalDesign van Giorgio Giugiaro. De compacte en goedkope Pony wordt een verkoopsucces. Hij wordt ook geëxporteerd. Via Nederland en België bouwt Hyundai haar positie uit in Europa.

Private Lease

Hyundai modellen zijn met een laag maandbedrag populair in Hyundai Private Lease. In het private lease maandbedrag zijn de kosten inbegrepen voor: wegenbelasting, all-riskverzekering, afschrijving, reparatie en onderhoud, bandenservice, internationale pechhulp.

Elektrische Auto

Elektrisch rijden voor consumenten wordt steeds interessanter. Niet alleen is het aanbod gegroeid, het aantal oplaadpunten is groot en elektrisch rijden wordt bijvoorbeeld door de overheid ook aantrekkelijk gemaakt.

Een elektrische auto rijden wordt nu ook aantrekkelijker gemaakt voor consument. De overheid heeft subsidie vrijgemaakt om je als consument bij het aanschaffen van zo’n elektrische auto financieel te helpen.

Deze subsidie is zowel beschikbaar voor een Private Lease Elektrische Auto als voor het kopen van een elektrische auto.